Administrationen
Administrationen løser de større og tværgående administrative opgaver på Sødisbakke:
- Forestår Sødisbakkes interne bogføring
- Varetager personaleadministrative- og HR-opgaver
- Løser beboeradministrative opgaver
- Varetager kursusplanlægningen både intern og ekstern
- Koordinerer IT opgaver og systemadgange, indkøber iPhones, iPads, og PC'ere
- Varetager redaktørposten på Sødisbakkes forskellige hjemmesider og på PersonaleNet
- Indkøber kontorartikler, kontormaskiner og tilbehør samt diverse sygeplejeartikler
- Løser lægesekretæropgaver i samarbejde med Sødisbakkes sygeplejersker
Personale
Administrationen består af fem medarbejdere, der alle har særlige ansvarsområder:
- Administrationsleder: Ledelse, HR
- Specialist/Systemkoordinator: IT, redaktør på Sødisbakkes hjemmesider samt PersonaleNet
- Specialist/Kursuskoordinator: Kursuskoordinator samt regnskabsopgaver
- Økonomimedarbejder: Beboerøkonomi samt bogholderi
- Frontdiskmedarbejder/Lægesekretær: Frontdisk, indkøb af kontor- og sygeplejeartikler samt lægesekretæropgaver
Åbningstider
Vi står altid klar til at hjælpe dig.
Administration:
Mandag til torsdag kl. 08:30-15:30
Fredag kl. 08:30-13:30
Administrationsleder
Lotte Abildgaard Nielsen
Telefon
97 64 58 6820 56 95 45
Frontdiskmedarbejder/ lægesekretær
Aase Møller Pallesen
Telefon
97 64 57 14Opdateret